28 mai 2012

Ce e nou şi ce e bun

În scurtul timp de activitate, ne-am ciocnit de multe vorbe şi atitudini sceptice. Ne-au fost puse multe întrebări ca "Ce faceţi voi mai bine decât orice altă firmă ce produce energie?", sau ni s-a zis că "nu suntem cu nimic special". Ni s-a zis că "susţinem sus şi tare ecologi şi energia verde, când ceea ce producem noi tot energie rămâne". Aşa că vă aduc astăzi o serie de lucruri care, credem noi, ne diferenţiază de alte firme din domeniu, şi care fac energia oferită de noi o alternativă demnă de luat în considerare în faţa celei convenţionale.

În primul rând, produsul nostru este obţinut într-un mod nu foarte popular la scară naţională şi internaţională, regăsindu-se firme cu aceeaşi activitate găsindu-se în Olanda, Austria, Suedia, şi alte câteva ţări. Totuşi, asta nu îl face cu nimic mai prejos decât decât energia electrică obţinută prin alte metode, şi folosită la scară largă peste tot în lume. Asta e nou.

În ce priveşte avantajele aduse de firma noastră, procesul tehnologic duce la reducerea spaţiului necesitat depozitării deşeurilor. După cum ştim, problema gropilor de gunoi este cât se poate de actuală, şi are nevoie cât mai rapidă de rezolvare. Un alt avantaj ar fi că, în timp, nivelul de poluare va scădea, iar acesta este un plus, având în vedere nivelul ridicat al poluării atât din judeţ, cât şi din întreaga ţară.

V-am prezentat câteva aspecte ale firmei care, credem noi, ne deosebesc de alte firme cu acelaşi domeniu de activitate. Aspecte care, sprăm că îi vor ajuta pe sceptici şi pe convenţionali să ne privească cu ochi buni. Aspecte care ne-au ambiţionat, şi care au ajutat firma GEROM să ajungă unde este astăzi.

Georgiana, dir. resurse umane

6 comentarii:

  1. Ce e drept, suna interesant. Imi place ca vreti sa reduceti numarul gropilor de gunoi prin faptul ca nu mai sapati si voi vreo 2 - 3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca firma voastra nou infiintata sa aiba priza la public pentu ca deja sunt satul de groapa de gunoi de la marginea Galatiului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm,as indrazni sa spun ca poate fi vorba de un inceput in domeniul ecologiei,cine stie...poate dorinta mi-a fost ascultata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand am mai ajuns prin strainatate, am mai avut ocazia sa aud de o astfel de afacere, nu m-am gandit ca va aparea in asa scurt timp si la noi in tara, ceea ce e de bine, mi se pare o chestie tare .

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ar fi sa deschideti ochii tuturor si sa`i faceti sa inteleaga ca ecologia este cheia viitorului si a salvarii planetei nu poluarea!Mult succes eu va sustin din inima!

    RăspundețiȘtergere
  6. L'admirateur d'Alice30 mai 2012 la 23:14

    Imi place tot ce-i nou si bun...iar voi chiar le-ati comnbinat. Ma pot angaja si eu aici?

    RăspundețiȘtergere